Scanare dosare de personal ale salariatilor

Serviciul implica scanare dosare de personal la sediul nostru. Rezultatul actiunii de scanare dosar de personal il constituie un set de fisiere in format pdf, conform organizarii pe tipuri de documente. Se va stabili standardul denumirii fisierelor (ex. Contract de munca – [Nume salariat]_CIM_[Nr_data_contract]; act aditional – [Nume salariat]_AA_[Nr_data_act]).
In functie de cerintele clientului se stabileste planul de livrari:

  • Scanarea dosarelor de personal considerate de client prioritare
  • Scanare lunara a unui numar de dosare personal In functie de bugetul clientului si planificarea finalizarii arhivei electronice
  • Scanarea documentelor lunii curente, ca activitate de mentenanta a arhivei electronice de documente de personal
Dosar electronic

Solutie de acces dosar electronic cu cautare indexata pe tip de document, salariat sau criterii de filtrare bazate pe structura organizatorica.
Fisierele pdf rezultate in urma etapei de scanare pot fi organizate intr-o arhiva electronica de documente de personal, arhiva care poate fi accesata prin cautari pe baza de criterii de filtrare si tipuri de documente.
Arhiva se va putea accesa in mod securizat pe baza de nume utilizator si parola, cu drept de acces pe dosarele electronice ale salariatilor asupra carora se acorda drepturi de vizualizare.

Solutie de generare output-uri bazata pe cereri client

Solutia de generare output (livrabil) bazat pe cerere implica punerea la dispozitia clientului a unei interfete pentru selectarea documentelor din arhiva pe care le doreste. Selectarea se va face prin intermediul unui set de criterii de filtrare (tip documente, unitati organizatorice, functii, grup de personal, activitate), utilizatorul trimite cererea si primeste o arhiva (.zip) cu fisierele din arhiva electronica ce corespund criteriilor de filtrare.

Ultimele noutati
Cele mai citite articole
Web Statistics