Despre BERGENBIER

Compania BERGENBIER SA, parte a Grupului STARBEV, produce si comercializeaza bere pe piata romaneasca din 1994, avand aproximativ 1000 de angajati, o retea de distributie nationala si o fabrica producatoare de bere din cadrul grupului StarBev. Portofoliul companiei cuprinde marci din toate segmentele pietei. Astazi, Bergenbier este unul dintre cele mai puternice branduri romanesti, bucurandu-se de o notorietate de peste 95% in randul consumatorilor din Romania.

SITUATIA INITIALA

In anul 2008, sistemul de salarizare si gestiune de personal existent in organizatie nu facea fata necesitatilor firmei. Imposibilitatea de a introduce date din mai multe locatii concomitent facea ca gestionarea a celor peste 1000 de angajati sa fie foarte dificila.

De asemenea, prelucrarea datelor in timp util se facea anevoios, aplicatia existenta nefiind prevazuta cu automatisme in raportarea diverselor situatii.

Avand in vedere ca erau doua locatii iar datele erau transmise manual dintr-o locatie in alta, securitatea era la un nivel mediu, iar timpii de transmitere si de asimilare al acestor date ingreunau procesul de lucru.

SOLUTIA

S-a ales aplicatia “Sal – Expertul tau in Salarizare” datorita capacitatii de adaptare  la cerintele organizatiei. Solutia aleasa a presupus dezvoltarea unei interfatari a modului “Organigrama” cu aplicatia “Sal – Expertul tau in Salarizare”. Acest modul a permis ca modificarile din organigrama sa se reflecte automat si pe salariati, existand posibilitatea schimbarii unitatilor, departamentelor, centrelor de cost, samd.

Sistemul permite introducerea de date din mai multe locatii, acestea stocandu-se pe un server central, ceea ce a rezolvat una dintre problemele legate de timpul de lucru.

Pentru a reduce volumul de munca al utilizatorilor, s-au configurat template-uri de documente de personal (adeverinte, acte aditionale) si rapoarte predefinite.

De asemenea, pentru un timp cat mai scurt de operare a datelor, solutia a fost integrarea aplicatiei “Sal – Expertul tau in Salarizare” atat cu o aplicatie de pontare interna cat si, la nivel de note contabile cu SAP modulul financiar – contabil.

BENEFICIILE

  • Exportul de date din “Sal – Expertul tau in Salarizare” catre sistemul informatic financiar contabil SAP si urmarirea lor pe centre de cost se realizeaza automat;
  • Transferul automat de date din sistemul de pontaj, consolidarea datelor din filiale si puncte de lucru se face in timp real;
  • Facilitatea de import a datelor din alte surse si aplicatii realizand unificarea acestora concomitent cu exportul notei contabile catre sistemul informatic financiar- contabil SAP;
  • “Sal – Expertul tau in Salarizare” ofera simplitate cat si foarte mare flexibilitate atat in introducerea si consolidarea datelor cat si in prelucrarea si raportarea lor;
  • Prin “Sal – Expertul tau in Salarizare”, au fost optimizate procesele de lucru;
  • “Sal – Expertul tau in Salarizare” reprezinta o solutie completa completa, integrand, la diferite nivele, activitatile adiacente salarizarii si gestionarii de personal.

Ultimele noutati
Cele mai citite articole
Web Statistics