Employee self service

employee self service

Employee self service este spatiul personal al salariatului in cadrul platformei integrate, in care se regasesc toate informatiile personale si alte informatii cu privire la implicarea in procese de HR integrate. Prin intermediul aplicatiei, in acest portal pentru angajati, se pot vizualiza informatii personale, informatii contractuale, informatii privind drepturile salariale calculate, se pot lansa si aproba cereri de concedii, se pot primi notificari cu privire la actiuni necesare in cadrul proceselor de training si evaluare. Aplicatia de tip “portal angajati” permite configurarea personalizata a tabloului de bord, cu listarea preferentiala a informatiilor vizualizate.

Functionalitatile aplicatiei de tip “portal angajati”

employee self service

Beneficii

Accesul facil prin intermediul platformei de tip “portal angajati” la o pagina personala permite regasirea centralizata a tuturor informatiilor personale si ale echipelor aflate in subordine, aspect care se transpune intr-o eficienta sporita a salariatilor si managerilor, prin asigurarea petrecerii unui timp mult mai scurt pentru indeplinirea obligatiilor administrative.

Posibilitatea accesarii a anumitor sectiuni din cadrul platformei integrate Human Resources Planning din pagina personala, ca scurtatura catre detalii legate de managementul timpului, procesului de evaluare sau platforma de cursuri.

Aplicatia va asigura departamentelor de HR toate detaliile necesare in anumite procese, in timp util pentru buna desfasurare a acestora, fara omisiuni sau intarzieri din partea personalului operational.

Ultimele noutati
Cele mai citite articole
Web Statistics